יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

קר לי ברגליים

השמש היוקדת לא תוכל לשכנע אותי אחרת. החורף הגיע!
הריצפה מתחילה להיות לי קרירה מדי, ומתחשק משהו רך ונעים מתחת לרגליים.
אז הבאתי כמה דוגמאות לשטיחים שהייתי בכיף מאמצת בחום לסלון או לחדר השינה. אחדים מהם נראים כמו משהו שאפשר אולי עם שתי ידיים מנוסות והרבה זמן פנוי לנסות לעשות לבד.

ראשון חביב שטיח המעצבים הזה שנראה כמו משהו שכיף ונעים להתכרבל עליו. הוא עשוי מכדורי צמר בטקסטורה שמזכירה חלוקי נחל. אם יש לכם בבית עודפים של צמר תוכלו לנסות לעשות את זה לבד, כמו שעשתה הבחורה הזו. נכון, זה ממש לא נראה אותו הדבר, אבל זה בטוח מרגיש די נעים.







עוד יציאה עיצובית בתחום השטיחים שייכת למעצבת הזו שאחראית לשטיח פאזל-פרסי (השם הרשמי). חלקי הפאזל עשויים משילוב של גומי אורגני וסינטתי ויש לו כמה גרסאות, כולן מהפנטות למדי.





אם יש לכם בבית שאריות של שמיכות צמר, אולי תוכלו לנסות להכין בעצמכם שטיח כזה. יצירת אקו-שיק מבית קבוצת המעצבים הזו. השטיח עשוי כאמור משאריות של שמיכות צמר בשלל צבעים ונראה כמו חגיגה פסיכדלית אמיתית.






ואחד האהובים עלי - השטיח הזה (KiKi Carpet). הוא מזכיר לי ערכות ריקמה לעבודה עצמית שיצאו מהאופנה אי שם בסוף שנות השבעים. את השטיח בטכניקת תפרים גדולים
המעצבת הזו פיתחה בעצמה, והתוצאה רומנטית מאד, בהשראת בתי בובות ויקטוריאנים מהמאה ה 19 וטאצ' מאד נעים לעין ונראה גם נעים למגע



תגובה 1:

נבו אמר/ה...

אהבתי.
משום מה זה מוכר לי.